مدیریت ارتباط با مشتری CRM
باشگاه مشتریان رستوران
چگونه رستوران ها از برنامه های وفاداری و باشگاه مشتریان برای ارتقای کسب و کار خود استفاده می کنند؟
باشگاه مشتریان
پلتفرم هوشمند ابری متصل و یکپارچه با صندوق فروش مییاشد که فرآیند تمام اتوماتیک جهت گروه بندی مشتریان به همراه ایجاد و شارژ کیف پول الکتریکی هوشمند با هدف بازگشت مشتریان را به رستوران ها ارائه میدهد. پوشش تمام مشتریان (حضوری، دلیوری و آنلاین) و سریعترین راه عضوگیری باشگاه مشتریان از جمله مزیت این محصول نسبت به محصولات مشابه دیگر است.
ارزیابی هوشمند
نظرسنجی و پایش سطح رضایت مشتری یکی از کارآمدترین روش های وفاداری است. با ارزیابی هوشمند، پس از ارائه خدمات به مشتریان، با چند سوال می توانید متوجه شوید آیا از مجموع خدمات راضی بود یا خیر. قبلا این کار با کاغذ و یا دستگاه های دیگر انجام می شد و به فاکتور مشتری قابل اتصال نبود. با محصول جدید سپیدز به صورت کاملا اتوماتیک نظرات مشتریان را جمع آوری می کنید و با توجه به فاکتوری که خرید نموده، تحلیل های صحیح انجام دهید.
اینترنت هوشمند
بسیاری از مجموعه ها برای جذب مشتری از اینترنت رایگان استفاده می کنند. با محصول جدید سپیدز، اولا اینترنت را مدیریت شده به مشتریان تان برسانید، دوما اطلاعات تمامی افرادی که به مجموعه شما آمده اند را جمع آوری می کند تا بتوانید وارد پروسه باشگاه مشتریان نمایید.
پکیج کامل اسمارت وای فای
شما میتوانید محصولات اسمارت را به صورت تکی استفاده کنید، اما اگر تصمیم دارید یک برنامه ریزی یکپارچه از هر سه نرم محصول بهره ببرید میتوانید پکیج کامل استفاده کنید.
- پلتفرم هوشمند ابری متصل و یکپارچه با صندوق فروش
- فرآیند تمام اتوماتیک جهت گروه بندی مشتریان به همراه ایجاد و شارژ کیف پول الکترونیکی هوشمند با هدف بازگشت مشتریان
- پوشش تمام مشتریان (حضوری، دلیوری و آنلاین) و سریعترین راه عضوگیری باشگاه مشتریان
- بدون نیاز به زیرساخت های پر هزینه مانند کارت باشگاه مشتریان، تبلت، اپلیکیشن و …
- جلوگیری از خطای عمدی و غیرعمدی نیروی انسانی با کمک سیستم های هوشمند و یکپارچگی کنترلی
- پلتفرم هوشمند متصل به صندوق فروش جهت ایجاد بستری برای کنترل کیفیت محصولات با توجه به نظرات مشتریان
- فرآیند تمام اتوماتیک جمع آوری نظرات مشتریان متناسب با نوع خرید مشتری (حضوری، دلیوری و آنلاین)
- ایجاد فرآیند نظرسنجی خودکار در زمان بندی مناسب برای دریافت نظرات مشتریان (نرخ مشارکت بالا در نظرسنجی)
- پوشش تمام مشتریان (حضوری، دلیوری و آنلاین)
- دریافت هشدارهای لحظه ای از ثبت نارضایتی مشتریان در همان لحظه ثبت نارضایتی به همراه اطلاعات وفاداری مشتری
- جلوگیری از تقلب های احتمالی صورت گرفته بر روی بستر نظرسنجی با کمک سیستم های هوشمند کنترلی
- مدیریت و کنترل خودکار کاربران درخواست کننده اتصال به وای فای
- احراز هویت خودکار کاربران در هنگام اتصال به اینترنت
- مدیریت هوشمند پهنای باند اینترنت متناسب با کاربران درخواست دهنده (مشتریان، کارمندان و مدیران)
- جمع آوری اطلاعات مشتریان (مانند تلفن همراه، تاریخ تولد و …) جهت مدیریت ارتباط آنها
- ایجاد بستر نظرسنجی هوشمند روی بستر وای فای
- افزایش ترافیک بازاریابی دیجیتال مجموعه (دعوت از مشتریان برای بازدید از سایت و صفحه اینستاگرام مجموعه و …)
- سریع ترین پلتفرم اتصال مدیریت شده به وای فای با کمک سیستم یکپارچه شناسایی مشتریان
- عضوگیری باشگاه مشتریان از طریق وای فای (یکپارچه با سیستم باشگاه مشتریان)
- جلوگیری از سواستفاده از اینترنت به صورت هوشمند
- ایجاد بستر بازاریابی و کمپین های بازاریابی لحظه ای روی وای فای
- ارسال پیامک انبوه برای تمامی مشتریان
- اطلاع رسانی گام های مختلف فرایند دریافت سفارش، آماده سازی، ارسال و تحویل سفارش به مشتریان