نرم افزار حسابداری سیما
سیستم یکپارچه مالی یا به اختصار « سیما » با ساماندهی و خودکارسازی عملیات مختلف حسابداری مانند مدیریت انبار، قیمت تمام شده، محاسبات مربوط به مالیات، حقوق و دستمزد و … راهکاری جامع برای افزایش راندمان حسابداری، مدیریت هزینه ها و فروش رستوران فراهم آورده است.
یکپارچه با نرم افزار فروش
یکی از مهم ترین مزیت های نرم افزار حسابداری سیما این است که با نرم افزار فروش رستوران سپیدز ارتباط دارد و اطلاعات فروش و دیگر اطلاعات مهم مانند هزینه و انبار و... انتقال پیدا می کند
قابلیت شخصی سازی بالا
حسابداران افراد حساس و دقیقی هستند و به همین جهت دوست دارند نرم افزاری که با آن کار می کنند با توجه به سلیقه و راحتی خود تنظیماتی را مشخص کنند. این قابلیت در نرم افزار حسابداری سیما نمود دارد.
گزارشهای کامل و دقیق
مهم ترین قابلیت یک نرم افزار گزارش های فراوان و متنوع آن است. در نرم افزار حسابداری سیما، تلاش شده انواع گزارش ها برای تصمیم سازی های دقیق ایجاد گردد.
نرم افزار حسابداری رستوران، ضرورت ها و مزایای استفاده از نرم افزارهای یکپارچه مالی
نرم افزار حسابداری رستوران مهم ترین و شاید برای بسیاری از مدیران، حساس ترین بخش راه اندازی و مدیریت رستوران باشد. سیستم یکپارچه مالی یا به اختصار « سیما » با ساماندهی و خودکارسازی عملیات مختلف حسابداری مانند مدیریت انبار، قیمت تمام شده، محاسبات مربوط به مالیات، حقوق و دستمزد و … راهکاری جامع برای افزایش راندمان حسابداری، مدیریت هزینه ها و فروش رستوران فراهم آورده است. صرفه جویی در زمان، محاسبات دقیق، کاهش اشتباهات و امکان ارائه گزارشات متنوع از جمله مزایای استفاده از این نرم افزارها هستند. رشد روز افزون نیازهای موجود در بازار و تبدیل شدن صنعت رستوران داری به صنعتی پر رونق، حسابداری رستوران را به بخشی جدانشدنی از مدیریت رستوران تبدیل کرده است؛ بطوری که حضور یک حسابدار در کنار مدیر، یکی از ضرورت های مدیریت رستوران به شمار می رود. استفاده از یک نرم افزار حسابداری رستوران خوب، می تواند در مقایسه با سیستم های حسابداری سنتی، از ورود داده های غیرضروری جلوگیری کرده و دقت حسابرسی مالی را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. بزرگ یا کوچک مهم نیست، کسب و کار شما بدون شک به حسابداری نیاز دارد. اگر یک رستوران کوچک تا متوسط با فهرستی کوتاه از کالا و مواد اولیه را اداره می کنید، نرم افزار رستوران سپیدز انتخابی مناسب برایتان خواهد بود. اما اگر رستورانی بزگ با تعداد زیادی از تامین کنندگان، مشتریان، مواد اولیه و کارمندان را مدیریت می کنید، نرم افزار حسابداری رستوران سیما کارایی و اثربخشی بیشتری برایتان به همراه خواهد داشت.
چرا نرم افزار حسابداری سیما برای رستوران ها کارآمدتر است؟
سپیدز با بیش از ۲۰ سال فعالیت در صنعت رستورانی کشور، مورد اعتماد بیش از ۷۰ درصد مجموعه های غذایی در سراسر کشور بوده است. همچنین در استان تهران بیش از ۸۰ درصد مجموعهها، از نرم افزار رستورانی سپیدز برای مدیریت فروش رستوران و مدیریت انبار رستوران خود استفاده میکنند. همکاران ما در واحد تولید سپیدز تلاش کرده است با توجه به نیازهای مدیران رستوران، بهترین راهکار را برای مدیریت هرچه بهتر رستوران ارائه دهند.
انبار تولید و بازرگانی
این بسته نرم افزاری فروش با کمترین هزینه، برای مجموعه های کوچکی در نظر گرفته شده است که قصد دارند با حداقل تجهیزات سخت افزاری (شامل یک سیستم کامپیوتری ساده و یک چاپگر ) عملیات فروش و صندوق خودرا مکانیزه نمایند .
حقوق و دستمزد
این بسته نرم افزاری فروش با کمترین هزینه، برای مجموعه های کوچکی در نظر گرفته شده است که قصد دارند با حداقل تجهیزات سخت افزاری (شامل یک سیستم کامپیوتری ساده و یک چاپگر ) عملیات فروش و صندوق خودرا مکانیزه نمایند .
دریافت و پرداخت
این بسته نرم افزاری فروش با کمترین هزینه، برای مجموعه های کوچکی در نظر گرفته شده است که قصد دارند با حداقل تجهیزات سخت افزاری (شامل یک سیستم کامپیوتری ساده و یک چاپگر ) عملیات فروش و صندوق خودرا مکانیزه نمایند .
فروش بازرگانی
این بسته نرم افزاری فروش با کمترین هزینه، برای مجموعه های کوچکی در نظر گرفته شده است که قصد دارند با حداقل تجهیزات سخت افزاری (شامل یک سیستم کامپیوتری ساده و یک چاپگر ) عملیات فروش و صندوق خودرا مکانیزه نمایند .
امکانات
- امکان تعریف سطح حساب تفصیلی شناور تا 5 سطح
- تعریف بانک، صندوق، تنخواه، دسته چک و سایر اطلاعات مورد نیاز عملیات نقدینگی
- امکان استفاده از نرم افزار خرید و انبار به تنهایی حتی در صورت نداشتن سیستم های حسابداری، مدیریت فروش و … .
- امکان گروهبندی انواع فروش
- مدیریت پرسنلی و حقوق و دستمزد
- اجرای نرم افزارها به صورت فرآیندی
- نصب و اجرای نرم افزارها در مراکز توزیع شده (تبادل اطلاعات در بستر شبکه با پهنای باند مناسب)
- امکان نگهداری اطلاعات به تفکیک شعبه
- امکان تهیه گزارش تجمیعی همه شعبه ها یا شعبه های انتخاب شده
- امکان کنترل دسترسی در سطح رکورد(شعبه,معین,تفصیلی,انبار,کالا)
- امکان کنترل دسترسی کاربران براساس نقش های سازمانی
- امکان ارسال پیام کوتاه
- امکان ارسال پیام به تلگرام
- امکان ارسال پست الکترونیک
- امکان ساخت و طراحی گزارش توسط کاربر با استفاده از ابزار گزارش ساز به زبان فارسی
- امکان پشتیبانی از زبانهای مختلف(Multi Lingualفارسی,عربی,انگلیسی و….)
- امکان ساخت میز کار توسط کاربر به تفکیک هر کاربر جهت سهولت در اجرای سیستم
- امکان تنظیم میز کار جهت اجرای خودکار فرمها هنگام اجرای برنامه
- لینک به فروش
- ارایه صورت های مالی ( گزارش سود و زیان و تراز نامه) به تفکیک شعبه
- امکان خصوصی سازی صفحات کاری توسط کاربر
یک واحد اقتصادی می باید کلیه رویدادهای مالی خود را در سند حسابداری ثبت نماید تا متعاقبا بتواند گزارشات مالی خود را بر اساس اطلاعات ثبت شده استخراج نماید. نرم افزار حسابداری رستوران سیما کلیه امکانات لازم برای ثبت عملیات و اخذ گزارشات مالی را در اختیار مدیران و حسابداران مجموعه قرار می دهد.
- امکان تعریف سطح حساب تفصیلی شناور تا 5 سطح (با در نظر گرفتن گروه,کل و معین 8 سطح محسوب خواهد شد.)
- ارتباط معین با نوع تفصیلی جهت کنترل هنگام صدور سند و کاهش خطای ارتباط تفصیلی اشتباه
- امکان تعریف شرح سند استاندارد به تفکیک حساب معین
- امکان صدور اسناد کل بصورت دوره ای و روزانه به منظور چاپ گزارشات دفتر روزنامه و دفتر کل.
- امکان طراحی گزارشات توسط کاربر
- امکان صدور اسناد حسابداری پایان دوره مالی بصورت اتوماتیک شامل سند افتتاحیه، سند بستن حسابهای موقت، اسناد تعدیل ماهیت و سند اختتامیه
- امکان دریافت و ارسال اطلاعات از طریق فایل اکسل
- امکان تهیه کلیه گزارشات مالی اعم از تراز آزمایشی از 2 ستونی الی 8 ستونی , گزارش دفتر تحلیلی و تراز تحلیلی
- امکان تهیه گزارش ترازنامه و سود و زیان در لحظه با توجه به ارتباط سرفصلهای مرتبط
- گزارش مرور حسابها به تفکیک گروه,کل,معین , سطوح تفصیلی, نوع تفصیل
- امکان حرکت در گزارش مرور از گروه حساب تا آخرین لایه تفصیلی یا برعکس از آخرین لایه تفصیلی به گروه حساب
- امکان مشاهده سند مبنا در گردش حساب(با انتخاب گزینه سند مبنا سند مرتبط با قلم انتخاب شده فرا خوانی خواهد شد فرقی نمی کند که سند مربوط به کدام سیستم باشد)
- امکان تنظیم قالب شرح سند جهت ارسال سند حسابداری از زیر سیستمهای (خرید و انبار,دریافت و پرداخت , فروش مشتریان)
اطلاع از وضعیت نقدینگی یک مجموعه رستوران همواره یکی از پارامتر های مهم تصمیم گیری استراتژیک مدیران بوده است. نرم افزار دریافت و پرداخت ضمن دارا بودن کنترل های ضروری و مناسب به منظور جلوگیری از اشتباه در ثبت عملیات نقدینگی، با ارائه گزارشات متنوع، مدیران را در اخذ تصمیمات مناسب یاری می رساند.
- تعریف بانک، صندوق، تنخواه، دسته چک و سایر اطلاعات مورد نیاز عملیات نقدینگی
- امکان ثبت کل عملیات دریافت در یک فرم واحد
- امکان ثبت کل عملیات پرداخت در یک فرم واحد
- امکان تعریف دسته چک
- امکان ثبت عملیات چک شامل واگذاری چک به بانک، وصول و واخواست چک، استرداد چک، خرج کردن چک های دریافتی، پاس کردن چک های پرداختی و …
- امکان انتقال چک و وجوه نقد بین بانک ها و صندوق ها و تنخواه گردان ها
- امکان دریافت و ارسال اطلاعات از طریق فایل اکسل
- امکان ارتباط دریافت ها و پرداخت ها با اسناد سیستم های انبار و فروش
- امکان صدور اسناد حسابداری بصورت اتوماتیک همزمان با ثبت عملیت نقدینگی
- امکان ثبت صورتخلاصه تنخواه
- امکان استفاده از گزارش مرور نقدینگی با دقت و سرعت مناسب به تفکیک بانک ها و صندوق ها و مشتری و تامین کننده و …
- امکان ذخیره و نگهداری گزارشات در کلیه فرمت های رایج
- امکان پرینت چک و تنظیم طراحی آنها توسط کاربر
- امکان طراحی گزارشات توسط کاربر
- امکان تعریف تمام فرمها با توجه به فرآیند موردنیاز مشتری(فرآیند محور)
در بسیاری از واحدهای اقتصادی فعال در زمینه های تولیدی و بازرگانی، حجم ریالی کالاها سهم قابل توجهی را در گردش عملیات مالی آنها دارا می باشند. از سوی دیگر برنامه ریزی دقیق برای تامین کالاهای مورد نیاز در زمان های مشخص، از مهمترین فعالیت های مدیران برای دستیابی به اهداف اقتصادی و تجاری یک سازمان است. لذا وجود ابزاری که بتواند کنترل موجودی کالاها را تسهیل نموده و با گزارشات مناسب رستورانها را در برنامه ریزی برای تامین به موقع کالا ها و مواد اولیه یاری رساند، برای مدیران ارشد حائز اهمیت ویژه ای است.
- کنترل های دقیق موجودی کالا، وجود سطوح دسترسی پیشرفته در سطح انبار و کالا، پشتیبانی از چندین فرآیند گردش کالا در اسناد انبار و فروش و همچنین دسترسی به انواع گزارشات ساده و تحلیلی، از جمله ویژگی های نرم افزار خرید و انبار سیما می باشند.
- امکان استفاده از نرم افزار خرید و انبار به تنهایی حتی در صورت نداشتن سیستم های حسابداری، مدیریت فروش و … .
- امکان تعریف کالا و خدمت
- امکان تنظیم سطح دسترسی انباردار به منظور عدم نمایش مبالغ ریالی کالاها
- پشتیبانی از واحد سنجش نا محدود برای یک کالا با توجه به ضریب تبدیل
- امکان کنترل ورود خروج کالا با توجه به ضریب بسته
- امکان تعریف واحد سنجش پیش فرض جهت سهولت در اسناد مربوطه
- امکان تعریف گروه بندی کالا-انبار و گروهبندی کالا-فروش توسط کاربر
- امکان تخصیص کالا به انبار
- امکان تخصیص کالا به فرم
- امکان ثبت بارکد کالا
- امکان ثبت مالیات و عوارض ارزش افزوده به تفکیک کالا و یا بصورت گروهی
- کنترل منفی نشدن موجودی کالا
- قیمت گذاری اتوماتیک اسناد خروجی در انبار
- پشتیبانی از روش قیمت گذاری میانگین
- ثبت انواع سند رسید انبار در فرم واحد (خرید داخلی، خرید خارجی، دریافت از تولید، دریافت امانی)
- ثبت انواع سند حواله انبار در فرم واحد (حواله فروش، حواله مصرف، ارسال به تولید، ارسال امانی)
- ثبت سند انتقال کالا بین انبارها
- ثبت سند انتقال کالا بین انبارهای شعب
- امکان ثبت حواله انبار بر مبنای فاکتور یا مجوز فروش
- امکان تایید تعدادی رسید و حواله انبار توسط حسابدار انبار
- صدور اسناد حسابداری اتوماتیک
- امکان کنترل موجودی به تفکیک هر انبار
- گزارش سریع مرور انبار و کاردکس ریالی و کاردکس تعدادی و سایر گزارشات ریالی و تعدادی (به تفکیک کالا، انبار، گروهبندی کالاها، مشتریان و تامین کنندگان و غیره) و امکان ارسال تمامی گزارشات به محیط Excel
- امکان مشاهده تاریخچه سند به صورت درختی(حتی با توجه به اسناد مرتبط در سیستم فروش)
- انبارگردانی پایان سال و ارسال اتوماتیک موجودی ابتدای دوره سال بعد
- امکان تعریف آنالیز کالا به تفکیک شعبه یا کلی
- امکان جایگیزن کالای مشابه به تفکیک فرمول
- امکان کنترل تاریخ موثر آنالیز کالا
- امکان قیمت گذاری دریافت از تولید با توجه به آنالیز تعریف شده
- امکان صدور حواله مصرف با توجه به آنالیز تعریف شده
- امکان تهیه گزارش کنترل مصرف با توجه به آنالیز تعریف شده.
- امکان تهیه گزارش و نمودار سود و زیان به تفکیک محصول با توجه به آنالیز تعریف شده.
فروش کالاها و خدمات فعالیت اصلی هر واحد اقتصادی به منظور کسب سود می باشد. گزارشات فروش تحلیلی به مدیران این امکان را می دهد تا اصلی ترین فعالیت شرکت را به دقت بررسی نموده و در صورت لزوم نسبت به اخذ تصمیمات استراتژیک در خصوص سیاستهای فروش اقدام نمایند.
- امکان گروهبندی انواع فروش (نوع فروش)
- امکان تعریف گروه مشتری
- امکان ثبت پیش فاکتور و فاکتور فروش و برگشت از فروش
- کنترل موجودی قابل فروش
- امکان رزرو موجودی کالای قابل فروش در پیش فاکتور
- امکان تعریف اعلامیه قیمت برای کالاها و خدمات بر اساس نوع فروش گروهبندی مشتری
- امکان تغییر قیمت و تخفیف اعلامیه قیمت بصورت گروهی و اتوماتیک و امکان قطعی کردن قیمت و تخفیف برای کنترل بیشتر
- امکان صدور فاکتور فروش بر مبنای پیش فاکتور و یا حواله انبار
- امکان تخصیص تخفیف گروهی به کالاها در یک فاکتور فروش و یا پیش فاکتور
- چاپ فاکتور فروش رسمی و یا با فرمت مورد نظر مشتری
- امکان تعیین آدرس تحویل کالا در فاکتور و یا پیش فاکتور
- صدور سند حسابداری اتوماتیک اسناد فروش
- گزارش مرور فروش و سایر گزارشات (به تفکیک مشتری، گروه مشتری، کالا، گروه کالا، نوع فروش و …)
- امکان مشاهده تاریخچه سند به صورت درختی(حتی با توجه به اسناد مرتبط در سیستم انبار)
- امکان صدور چندین فاکتور فروش بر مبنای یک پیش فاکتور و یا یک حواله انبار
منابع انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمان است ؛ از این رو نگرش و رفتار سازمانهای برتر نسبت به موضوعات مرتبط با منابع انسانی، با دقت، ظرافت و اهمیت خاصی همراه است. راهكار سازمانی سپیدز در راستای همراهی با سازمانهای برتر در این زمینه نیز سیستمهایی از قرار زیر تولید نموده است :
- مدیریت پرسنلی و حقوق و دستمزد
- معرفی واحدها و پستهای سازمانی
- معرفی گروهبندی مشاغل و مشاغل
- معرفی انواع استخدام و محل خدمت
- معرفی عوامل حقوق (شامل : مزایا، كسور، تعهدات، كاركرد، سایر و وام)
- معرفی عوامل با روش ساده و ایجاد فرمول به صورت اتوماتیك توسط سیستم
- معرفی عوامل خاص با استفاده از امكانات ساخت فرمول پیشرفته
- تعریف توابع توسط كاربر و استفاده توابع تعریف شده به عنوان پارامتر در عوامل
- اولویت دهی عوامل به طور اتوماتیك و كاملا هوشمند
- معرفی نظام پرداخت (گروه، پایه، رتبه)
- معرفی سازمانها و شعب بیمه و دارایی
- معرفی جداول مالیات و تقویم كاری (كاركرد استاندارد و تقویمی)
- معرفی كاركنان به همراه اطلاعات شناسنامهای، سوابق تحصیلی، سوابق كاری، سوابق آموزشی، افراد تحت تكفل، وضعیت تاهل، وضعیت نظام وظیفه، معرفها، رزمندگی، زبانهای خارجی و ….
- صدور احكام كارگزینی كاركنان به صورت انفرادی
- صدور احكام مالی به صورت انفرادی برای عواملی مانند كسور (بیمه، بیمه عمر، پسانداز و…) تعهدات كارفرما، كاركرد (اضافهكار ثابت و …) و سایر عوامل (كنترل مالیات، كنترل جانبازی و …)
- صدور احكام گروهی (كارگزینی و مالی) با قابلیت فرمول شرط پذیری، برای نمونه امكان اعمال بخش نامههای جدید افزایش حقوق در ابتدای سال به صورت گروهی، اجرای طبقه بندی مشاغل
- صدور احكام معوقه از تاریخ نصب سیستم (حکم کارگزینی و مالی)
- تغییر تاریخ اجراء به ازای هر عامل به طور جداگانه در احكام صادره
- ورود اطلاعات كاركرد ماهانه كاركنان
- اصلاح معوقه برای كلیه عوامل كاركردی یا عوامل فرم ورودی ماهانه
- محاسبه عاملهای ماهانه بدون نیاز به محاسبه حقوق
- ثبت وام و تخصیص وام به كاركنان به صورت انفرادی و گروهی
- تعدیل اقساط وام
- عملیات تسویه وام
- معرفی محلهای پرداخت (تعریف 5 شماره حساب بازاء هر یك از كاركنان)
- استقرار اطلاعات در شروع راهاندازی سیستم (ورود اطلاعات در ابتدای راه اندازی سیستم مانند مانده مرخصی از قبل، مالیات پرداخت شده، درآمد مشمول مالیات، مانده پس انداز و….)
- محاسبات پرداخت و ذخیره عیدی و پاداش آخر سال
- محاسبه باقیمانده مرخصی و بازخرید مرخصی
- محاسبه ذخیره سنوات خدمت كاركنان
- محاسبه بیمه تامین اجتماعی، بازنشستگی كشوری، خدمات درمانی، آینده ساز، بیمههای تكمیلی(عمر، حوادث) و …
- محاسبه مالیات با روشهای متعدد (روش قانونی، تعدیل ماهانه، تعدیل روز در سال، تعدیل به تفكیك مستمر و غیر مستمر ماهانه، تعدیل به تفكیك مستمر و غیر مستمر روز در سال)
- محاسبه معوقه براساس احكام كارگزینی و مالی صادره، اصلاح كاركرد ماهانه ماههای قبل و تعریف عامل با تاریخ اجرای گذشته
- ارتباط عوامل با حسابها
- صدور سند حسابداری حقوق دستمزد با توجه به ارتباط عوامل با حسابها
- صدور سند حسابداری عیدی و پادش آخرسال و ذخیره عیدی با توجه به ارتباط عوامل با حسابها
- صدور سند حسابداری ذخیره و بازخرید مرخصی با توجه به ارتباط عوامل با حسابها
- صدور سند حسابداری ذخیره سنوات خدمت با توجه به ارتباط عوامل با حسابها
- صدور سند حسابداری به تفکیک هر شعبه با ارتباط محل خدمت و شعبه
- بی ایجاد دیسكت بیمه با فرمتهای اعلام شده توسط شركتهای بیمه
- ایجاد دیسكت بانك با فرمتهای Text , Excel , DBF
- امکان دریافت اطلاعات از دستگاه های حضور و غیاب از طریق Text یا Excel
- امکان محاسبه حقوق دستمزد برای محل خدمت های متفاوت در ماه های متفاوت به صورت همزمان
- گزارشات
- گزارش لیست حقوق جامع
- گزارش فیش حقوق با قابلیت طراحی با قالب مورد نیاز در هر سازمان
- ارسال فیش حقوق به کارکنان از طریق EMAIL و تلگرام
- گزارش لیست بیمه خلاصه و تكمیلی
- گزارش لیست پرداخت
- گزارش لیست مساعده
- گزارش جامع مرور حقوق و دستمزد جهت ایجاد گزارشات خاص مورد نیاز كاربران
- گزارش احكام كارگزینی
- گزارش لیست وام
- گزارش لیست خلاصه و تكمیلی مالیات
- گزارش عیدی و پاداش آخرسال
- ذخیره سنوات خدمت، بازخرید مرخصی
- امكان قالببندی نمایش اطلاعات جداول توسط كاربر
- امكان تعریف رنگ و قلم در گزارشات برای كاركنانی كه اطلاعات آنها در محدوده خاص قرار میگیرد
نرم افزار حسابداری سیما، ضرورت ها و مزایای استفاده از نرم افزارهای یکپارچه مالی
نرم افزار حسابداری رستوران مهم ترین و شاید برای بسیاری از مدیران، حساس ترین بخش راه اندازی و مدیریت رستوران باشد. سیستم یکپارچه مالی یا به اختصار « سیما » با ساماندهی و خودکارسازی عملیات مختلف حسابداری مانند مدیریت انبار، قیمت تمام شده، محاسبات مربوط به مالیات، حقوق و دستمزد و … راهکاری جامع برای افزایش راندمان حسابداری، مدیریت هزینه ها و فروش رستوران فراهم آورده است.
صرفه جویی در زمان، محاسبات دقیق، کاهش اشتباهات و امکان ارائه گزارشات متنوع از جمله مزایای استفاده از این نرم افزارها هستند.
رشد روز افزون نیازهای موجود در بازار و تبدیل شدن صنعت رستوران داری به صنعتی پر رونق، حسابداری رستوران را به بخشی جدانشدنی از مدیریت رستوران تبدیل کرده است؛ بطوری که حضور یک حسابدار در کنار مدیر، یکی از ضرورت های مدیریت رستوران به شمار می رود.
استفاده از یک نرم افزار حسابداری رستوران خوب، می تواند در مقایسه با سیستم های حسابداری سنتی، از ورود داده های غیرضروری جلوگیری کرده و دقت حسابرسی مالی را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.
بزرگ یا کوچک مهم نیست، کسب و کار شما بدون شک به حسابداری نیاز دارد. اگر یک رستوران کوچک تا متوسط با فهرستی کوتاه از کالا و مواد اولیه را اداره می کنید، نرم افزار رستوران سپیدز انتخابی مناسب برایتان خواهد بود. اما اگر رستورانی بزگ با تعداد زیادی از تامین کنندگان، مشتریان، مواد اولیه و کارمندان را مدیریت می کنید، نرم افزار حسابداری رستوران سیما کارایی و اثربخشی بیشتری برایتان به همراه خواهد داشت.
درخواست مشاوره رایگان حضوری و تلفنی
همه روزه از ساعت 8 صبح الی 23 پاسخگوی سوال های شما هستیم!